Ivíček blog: Čakínek opět pózuje ♥

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

25 března 2023

Čakínek opět pózuje ♥

 Čau lidi opět jsem u své paničky Petrušky v práci😃😃



To jaro mě nějako zmáhá. 😁 ale u Péti je moc fajn.


Krásné sluníčkové dny všem přeji a bezva odpočinkový víkend.♥

8 komentářů:

  1. Ivet, v té práci se Čakínek tváří ohromně důležitě a na fotce pod dekou je boží. Užij si klidný víkend, pá 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, jo je to pan důležitý a je hodně v práci u dcery oblíbený....ona je celý den v práci tak proto si ho bere sebou a je fajn, že pan ředitel to toleruje:-) Jináč moc děkujeme a krásnou neděli Ti přeji.💐🌺

      Vymazat
  2. Ivetko,Čakínek má krásný kukuč a je to vychovaný pejsek.Ví,že v práci musí být
    hodný.Mně akorát poslal vnuk videa s kočičkama,to je vždy tak krásné a milé.
    Zvířátka potěší vždy.U nás je počasí,jak na houpačce.Dělám jarní úklid.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, máš pravdu je hodně vychovaný obzvlášť na jeho rasu :-) Je to láska pan Čak♥ Máš pravdu zvířátka nejvíce potěší a hlavně jsou věrní i nezklamou♥ Doufám, že dáš videjka na blog ráda se podívám.💐🌺 Já ještě nezačala s jarním úklidem jelikož není nálada i su lína jako prase hihi.

      Vymazat
  3. Ivetko, koukám, že můj včerejší komentář je fuč. Čaķínek se v práci tváří hodně důležitě a fotka pod dekou je boží 😉👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evíku, já to denně nesleduji jen když zajdu tak udělám kontrolu....ono to padá do spamu i já když u Tebe komentuji, tak mi to najede na jinou stránku a píše mi to že nastala chyba, tak zkusím znovu a to mě potom píše, že už jsem komentovla hihi.

      Vymazat
  4. Čakínku u paničky je nejlépe. Venku to fučí, raději teploučko. Moc Ti to slušíííííííííííííííííí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴