Ivíček blog: Clivia

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

29 března 2023

Clivia

 Mám radost po dvouch letech mi opět kvete.



Hezké jarní dny všem přeji.🔅


12 komentářů:

  1. Ivetko,to je nádhera.Překrásné květy,je to vždy velká radost,když něco po takové době vykvete.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu však jsem měla radost že po takové době, ale už květy opadaly což mě mrzí hihi❣️(◕‿◕).

      Vymazat
  2. Ivetko, nějaký rok si počkala, ale teď se ukázala v plné kráse. Fakt nádhera 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evíku a opravdu nádherné květy měla.❣️(◕‿◕).

      Vymazat
  3. Ivetko, zdravím. To je krása, tolik květů, Ty to prostě umíš... Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, no já jí dala na jiné místo a možná proto fakt nevím a nebo chtěla si dát oddych...já na kytičky hodně mluvím až děti se mě smějí :-)))Díky moc ❣️(◕‿◕).

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji Jindřiško...❣️(◕‿◕).

      Vymazat
  5. Tak to je velká krása a velká radost ⚛ ღ ♥ hezký víkend Ivetko ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to radost a díky Leničko.❣️(◕‿◕).

      Vymazat
  6. Ivetko to je nádherááááááááááááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji moc...❣️(◕‿◕).

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼