Ivíček blog: Čakoun má hroznou dřinu😂

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

20 června 2023

Čakoun má hroznou dřinu😂

A ještě to dává nahlas najevo😂😂😂


 

8 komentářů:

  1. To je pohodička a Čakínek má asi pěkné sny.
    V tomhle horku se nedá ani nic dělat.
    Ivetko,zdravím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi Jitu, nebo má sny divoké a je to šílené v tomhle horku ani mě nic nebaví. Měj se krásně a díky♥

      Vymazat
  2. Čakínek dobře ví co je třeba v tom vedru 😄🌞.Jsem na tom podobně.U nás spadlo dneska asi 5 kapek a už zase peče sluníčko.Toto nemusím.Opatrj se Ivetko. ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😄viď Jindřiško i já jsem na tom podobně jen tak snad nefuním🤣u nás se zatáhlo po 18h. zvedl se vítr a pak pár kapek spadlo ani zahrádku to nezalilo aj já toto extrémní počasí fakt nemusím. Opatruj se a měj se hezky♥

      Vymazat
  3. Ivetko, Čakínek to má na háčku a dobře dělá. Je krásně ostříhaný, což by naše Barunka potřebovala jako sůl. Já to neumím a objednaní jsme až na 12. července, to už bude jako koště. Měj se hezky, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, asi tak nějako🤣díky za chválu ona dcera ho stříhá, tak pak doufám že dáš foto až bude mít Barunka letní sřih😉Měj se fajn a krásné dny přeji.♥

      Vymazat
  4. Hi hi hi to je pohodička, jak si čaki pochrupuje. Ono se ve vedru toho moc dělat nedá.Hezký večer Ivetko ⚛ ღ ♥ na blogu máš krásné obrázky ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni za pochvalu blogu...a jinak máš pravdu v tom vedru se jiného dělat nedá hlavně zvířátka trpí ale pochrupuje pan Čak opravdu suprově hihi. Měj se hezky🌺

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼