Ivíček blog: Dostala jsem květinky minulý týden k svátku😊

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

13 června 2023

Dostala jsem květinky minulý týden k svátku😊

od mého milovaného manžela😊
od Petrušky😊foto je mázlé tak se omlouvám
Syn má vroubek nekoupil mi Orchidejku.😂😅Ale potěšil moc😊


8 komentářů:

  1. Pozorný manžel a děti.Orchidejky jsou nádherné,ale i ten karafiát.Tak máš
    zase něco jiného.Ivetko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, manžel je velmi pozorný to je fakt i karafiát mě potěšil :-) Měj se hezky a děkuji♥

      Vymazat
  2. Ivetko, krásné kytičky ! Už by jsis mohla otevřít botanickou zahradu, co jich máš, viď. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko, ano mám jich dost a budu přemýšlet o té botanické zahradě.😂Měj se hezky♥

      Vymazat
  3. Orchidejky jsou krásné Ivetko,ale kytička od syna je také hezká a krásně voní.Mám ji také.Já mám orchidejek 5 každou jinou a nemám je kam dát.Některé jsem přesadila tak snad jsem to nepokazila Hezký den máme sluníi. ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, děkuji moc a máš pravdu krásně voní však mě syn potěšil už ju mám na balkóně budu se muset také pochlubit.😂 Jen není v tom vedru na nic nálada. Neboj nepokazila jsi nic pokud jsi vzdušné kořeny neostříhala :-) Měj se hezky♥

      Vymazat
  4. Parádní orchidejky jsi dostala. Karafiátky se mi také líbí.Mám je ráda, dlouhovydrží ve váze ⚛ ღ ♥ asi už jsem komentovala, je to pravděpodobně ve spamu. Prima neděličku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Díky , komentík byl jen jeden ale byl ve spamu...já teď moc nechodím jen tvořím obrázky po delší době jsem byla komentovat. Heký úmorný den přeji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴