Ivíček blog: Tomáš opět vyrazil

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

18 listopadu 2023

Tomáš opět vyrazil

 Sobotní počasí bylo u nás aprílové, ráno mrazík potom déšť a odpoledne vykouklo sluníčko. I když bylo dost větrno Tom musel na  🚲🙈😂





Nad Hradcem se ukázala krásná duha.


Hezkou neděli všem přeji.

13 komentářů:

  1. Ahoj Ivetko, taky mám syna Tomáše a taky je akční, velký sportovec. Přeju příjemnou neděli, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leni, no tak to vidíš škoda, že nemáš Tomičku 🤣😉jelikož syn je stále sám.😢Hezké dny moc přeji.

      Vymazat
  2. Hezké fotky a krásná duha! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jiřinko i za milou návštěvu mého blogu.(◕‿◕).🌹

      Vymazat
  3. Parádní fotky Ivetko. Ta duha je super ⚛ ღ ♥ jó máš doma sportovce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, velmi pěkně díky..duhu jsem fotila přes sklo někdy se mi zadaří nafotit pokud ruka nezlobí hihi...jo je to sportovec už se těší kdy zase vyrazí :-)

      Vymazat
  4. Ivetko, sluníčkové počasí cyklisty ještě láká. Je třeba ho využít, zima bude dlouhá 🙋‍♀️😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím Evíku, jen si myslím že ta zima nebude tak hrozná.🤣😉

      Vymazat
  5. Ivetko,to jsou moc krásné fotografie.Já už kolo zazimovala,ale sestra
    a kamarádka jezdí celou zimu.U nás jak začal listopad,tak slunce skoro nevylezlo
    a pořád poprchává.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Jituško, děkuji moc :-) nechápu že syn z kola takto nafotí to u mne je to velký problém fotit🤣Také jezdí i v zimě pokud není hodně sněhu on má Tom kolo místo děvčete víš😁 😂Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Ivetko, už jsem myslím komentovala ⚛ ღ ♥ parádní fotečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leničko, no se*** mě to že to tam padá už jsem provedla kontrolu fakt jen samé zdržování hihi.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼