Ivíček blog: Vnouček dostal nové štěně

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

19 listopadu 2023

Vnouček dostal nové štěně

 jmenuji se Qviny Mery



Je to nádherné štěně, manžel by chtěl také ale prý až si koupíme domeček.😂


už šmejdí a seznamuje se :-)

12 komentářů:

  1. Ivetko,ten je zlatý a má vznešené jméno.Vnouček bude mít zábavu a to je dobře,
    když mají děti vztah ke zvířátkům.Domeček byl vždy můj sen,v paneláku trpím.Tohle
    mi manžel nikdy neřekl,on je zase panelákový typ,vyhovuje mu ležet celý den u televize.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Jitulko má krásné jméno, však oni měli dva vlčáci jenomže už umřeli, mají mnoho zvířátek. V domečku by se i mě líbilo hlavně můj muž je právě opak než-li tvůj on od mládí vždycky chtěl baráček, tak jedině až vyhrajeme😁 😂měj se moc prima.

      Vymazat
  2. Ivetko, vnouček teď bude mít trochu starostí s nádherným štěňátkem, a přeju celé rodině, aby to byly jen samé příjemné starosti. Měj se hezky, zdravím 🙋‍♀️😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, děkujeme moc i Tobě přeji jen to nej a měj se hezky hlavně ve zdraví.(◕‿◕).🌹

      Vymazat
  3. Ivetko,ten je krásný, držím vám palce,ať se domečku dočkàš.U nás je to podobně jako u Jitušky ❤️☔🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jindřiško(◕‿◕).🌹no já myslím, že se dočkám ale až v příštím životě😂 už zůstaneme v tom malém bytečku který máme🤣

      Vymazat
  4. Božínmku Ivetko to je krásné štěňátko a jak vznešené jméno má. To má v předcích nějak= urozené pány. Super, Já vím, že má vnouček velkou radost. Tak ať se všem dobře daří ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Leničko, opravdu je to krásné štěně i urozené jméno má já se dcery ani neoptala hihi..Chodí některé komentáře do spamu a já právě nestíhám hned kontrolu udělat :-) Měj se hezky a opatruj se ♥

      Vymazat
  5. Ahoj Ivetko tak ten je krásný !!! Toho musí každý milovat a vnouček je určitě nadšený ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leničko, ano je krásná a vnuk má radost oni měli dva vlčáci jen už spinkají ve psím nebíčku. Děkuji moc♥

      Vymazat
  6. Ivetko krásné štěňátko, ať dělá hodně radosti. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Leničko, no já už bych nechtěla pejska jelikož jsou to velké starosti😇

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼