Ivíček blog: Krásný druhý svátek vánoční 💜

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

26 prosince 2023

Krásný druhý svátek vánoční 💜

 Jelikož se mi poslední dobou fotky nedaří, tak poprosila syna aby mi nafotil výzdobu.😁😉









11 komentářů:

  1. Ahojky Ivetko, máš to krásně nazdob ené. Už odpočívej.Nedivím se, že Tě bolí ruce, když jsi tolik pracovala. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc děkuji no a jinak hodně odpočívám jelikož i cukr mi vylezl a to sladké jsem ani neochutnala je to tím jídlem smažené, salát atd 😁 😂 🤣

      Vymazat
  2. Hezké to máš Ivetko,teď si to užívej a relaxuj u stromečku.Hezké svátky 🌲🌲🌲

    OdpovědětVymazat
  3. Ivetko,máš to doma jako v pohádce.Moc se mi to líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituško, no já jsem na kravinky magor víš :-) Jsem ráda že se ti líbí😉 🙏

      Vymazat
  4. Ivetko máš to doma útulné, kytičky, plno světýlek a ta vánoční myška je šuňuňu ! Měj se moc hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, tak moc děkuji za pochvalu :-) Viď myška je boží tu jsem si kupovala loni😇Měj se krásně♥

      Vymazat
    2. Ivetko máš to moc hezké. Sice jsem se tu stavila později, ale v prosinci jsem to všechno měla hektické a ani na počítač jsem nechodila. Přeji Ti moc hezké dny ve zdraví a pohodě.

      Vymazat
    3. Děkuji Járo, jinak já vůbec nechodím na počítač jenom když vytvořím obrázky tak zajdu. Nemám čas ani fotky abych upravila hihi. Přeji hlavně zdravíčko a opatruj se.😇

      Vymazat
  5. Ještě dovětek, ale ty jsi Jaruško delší dobu u mne nebyla jelikož nevíš že máme nového člena rodiny Pupíčka😂ale nevadí já se nezlobím.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼