Ivíček blog: Pár Orchidejek mi kvete

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

06 února 2024

Pár Orchidejek mi kvete



U syna v pokojíku se jim lépe daří.
Zde je nejkrásnější Orchidej, takovou určitě nikdo nemá.😂😊

14 komentářů:

  1. Molto belle queste orchidee!

    OdpovědětVymazat
  2. Ivetko, i mě kvetou dvě orchideje, ale tak bohatě jako tobě ne. Musím říct, že podle tvé rady používám na zalévání rýžovou vodu a orchidejím to hodně pomohlo. Ne všechny kvetou, ale listy a kořeny se hodně vzpamatovaly, takže díky za radu. Pupíček je nádherný kvítek. Měj se hezky, pá 😉😊🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evíku, já také nemám u všech velké květy záleží jaký druh máš. Rýžová voda je opravdu skvělá jinak ono je mnoho vychytávek, ale já používám pouze dva lektvary ten rýžový a nebo česnekový. Pupíček je vzteklounek😂🤣 měj se hezky😉

      Vymazat
  3. Krásně ti kvetou Ivetko.Mi kvetou tři.A ta tvoje úplně poslední je krásná a vzácná Tu rýžovou vodu vyzkouším.Opatruj se , hezký den 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindřiško, no mě letos málo a asi čtyři mi jdou do kopru 😂🤣 Vyzkoušej fakt má účinek a u rýži pak klidně použij k obýdku. Měj se moc hezky😉

      Vymazat
  4. Ahojky Ivetko, krásně Ti kvetou orchidejky a ta poslední no takovou jsem nikde neviděla ani na výstavě :-), Pupíček je krásný. pa hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂 🤣 viď ta je Leničko...jinak moc děkuji a měj prima den.😉

      Vymazat
  5. Ivetko,orchidejky máš krásné,ale je pravda,že ta jedna je nejkrásnější.
    Minulý týden jsem máčela orchidejky a hned potom mi začala vadnout ta orchidej
    co mi dal manžel.A už opadaly všechny květy.Jestli máme špatnou vodu a musí si u nás
    zvyknout.Ostatní kvetou.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, díky moc za pochvalu, no jinak já lektvar používám jen na ty co nekvetou, možná ta tvoje už byla něčím napadená tak proto. Oni hodně píší když si koupíš Orchidej, tak jí hned přesadit do nového substrátu ale fakt záleží na kterou narazíš i mě se to stane, to sousedce kvetou stále a voda je všude špatná musíš jí převařit nebo přes filtr. Hezký den přeji.😉

      Vymazat
  6. Ivetko krásně Ti to kvete, hotová botanická zahrada ! Posílám pozdravy, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem jich více, které krásně kvetly, jinak moc děkuji a měj se hezky Leni.😉

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼