Ivíček blog: Vánoce můžou přijít😁

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

18 prosince 2023

Vánoce můžou přijít😁

Konečně jsem dnes dozdobila a tímto pro letošek končím. No uvidím možná udělám malé věnečky nebo větrník na plechu😁 




8 komentářů:

  1. Ivetko, jsi neuvěřitelná, to je nádhera 👍😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééééé, tak velmi pěkně děkuji Evíku za takovou pochvalu.😇💖💐

      Vymazat
  2. Parádní to máš ⚛ ღ ♥ laskonky super ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, děkuji moc😇💖💐...však už dělám svůj osvědčený recept.😉

      Vymazat
  3. Ivetko zdravím, máš to všechno luxusní, mňam. Měj se dobře, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, moc děkuji😇💖💐 ale zase tak luxusní to nemám :-) Měj se hezky.

      Vymazat
  4. Ivetko,žasnu.Jsi opravdu pilná a moc šikovná.To je dobrot.Laskonky miluju,ale zatím
    jsem se neodvážila je péct.Já ještě dnes naplním košíčky a už taky končím.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, také velmi pěkně děkuji za takové pochválení. Laskonky miluje muž i děti, já jen malounko to víš musím se hlídat hihi. Ono na nich nic není jen je kolem toho docela práce a hlavně se musí hlídat teplota to je na nich nejdůležitšjší já je peču cca na 120° tak 8 minut a pak na teplotu 80° necelou hodinu jen suším. Já zase nedělám košíčky jelikož mi nešli vyklepnout možná kdybych měla jiné formičky ze silikonu.Ráda bych ty tvoje ochutnala.😇💖💐

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼