Ivíček blog: Něco málo jsem napekla😂

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

17 prosince 2023

Něco málo jsem napekla😂






Ještě budu dozdobovat a pak kuličky udělám. Letos se mi moc nedařilo jelikož v levé ruce nemám sval, tak se nelekněte😂 Musíte uznat, že snahu mám a nevzdávám se! Kritiku přijímám. Přeji všem krásný předvánoční čas a hlavně se nestresujte♥

12 komentářů:

  1. Ivetko,něco málo...takového cukroví máš.To dalo práce.Máš to krásné,jsi šikovná a hlavně
    pracovitá při tvém problému.Já mám pět druhů a dnes dodělám šesté košíčky a asi ještě uplácám vozí hnízda,abych
    jich měla sedm.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Jituško, no já letos vosí hnízda nedělala místo nich jsem zkusila špičky, ale naposledy ty mi opravdu nešli hihi. Měj se prima.

      Vymazat
  2. Ivetko máš krásné cukroví.Já si každý rok říkám,že toho moc dělat nebudu a a je toho hromada.Už také dodělávám,ale není to kam dát,venku je teplo,tak v lednici mám zmatek.Opatruj se a nepřeháněj to.🌲☃️💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindřiško, jinak jsme na tom stejně já to říkám každý rok a mladší dcera se vždy směje a vždy povídá hrnečku dost.😄No nevím zase takové teplo není já mám cukroví na balkóně a v pohodě. Do lendice bych ho opravdu nenarvala. 😂 🤣Také se opatruj i ty už nepřeháněj♥

      Vymazat
  3. Ivetko, kdybys chtěla vidět, co je to málo, musela bys přijít k nám 😊 Já žasnu a obdivuji tvoji pracovitost, já mám ruce celkem zdravé, ale při pečení se u mě dostavuje lachtaní nemoc, ruce vzadu 🎄😊 Měj se hezky, pá 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko já nevěřím určitě také máš. 😂 🤣Jinak moc děkuji, no já po mé mrtvičné mám ochromenou celou levou stranu tak proto...hlavně že jsem nezačala koktat, když jsem se musela přejít na pravačku 😂 🤣Lachtaní nemoc i já mívám si nemysli hihi. Měj se moc hezky🎄😊

      Vymazat
  4. Ahojky Ivetko, jako každý rok jen maloučko a poté je toho hodně moc. Máš to cukroví skvělé. Obdivuji a pomyslně smekám klobouk ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leničko, no však mě znáš 😂 🤣Velmi moc děkuji za takové pochválení💖💐 i když opravdu je to na nerva to přiznám no snažím se a nevzdávám to. Jsou po mrtvičné ( něteří ) na tom hůřeji to je pravda.😢

      Vymazat
  5. Ivetko to je parádní, tolik druhů a takové množství ! Jsi šikulka !!! Tak teď už jen odpočívej a užívej si pohodu, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko díky ti moc 💖💐odpočívat budu až po svátcích to víš teď ještě něco málo poklidila a pak kolem žrádla se budu motat.😂 🤣Opatruj se i ty to moc nepřeháněj.

      Vymazat
  6. 🕯️Ivetko ty šikulko teda toho máš moc hezké já jsem toho moc nepekla něco jo ale ne tak jako vloni opatruj se hezké svátky zlatičko vám všem doma zdravím syna i manžela ..🕯️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, děkuji moc💖💐Však asi příští rok také udělám méněji jelikož jsem utahaná jako pes😂 🤣Díky i za pozdravení aj my zdravíme hlavně se opatruj.♥

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼