Ivíček blog: Pupíček😇

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

23 února 2024

Pupíček😇


Pokouším se Pupíka dostat pod tekoucí vodu, zatím je nejistý ale už má snahu a pomalounku má důvěru. Napoužívám vařečku jelikož se ruky  konečně nebojí. Do butelky s vodou prozatím nevlezl chce to na vše čas možná mu to bude déle trvat.


banán mu zachutnal😉

Zde už má důvěru k manželovi a nechal se i pohladit, Pupíček dělá pokroky♥



Jupííí, dávám Pupíkovi pusinku ani mě neštípnul.😄šikula♥




Objednala jsem přírodní brusná bidla, jsou zdravotně a higyenicky nezávadná, netoxická. Odolnost vůči vodě umožňuje snadné čištění. Velký důraz je kladen na výběr brusiva, které rychle a dokonale obrousí drápky a zabrání přerůstání zobáku. Nabízejí různé velikosti podle toho jakého máte papouška.


 

14 komentářů:

  1. Ivetko, milé fotečky, Pupíček bude zřejmě moc šikovný. Tak ať vám to spolu šlape 🦜😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, děkuji moc za 🦜😊Snad bude Pupík šikovný jen je pomalejší nechce vůbec z klece ven musím mu pomáhat. Dostává teď vitamíny jelikož špatně lítá poradila mi to na FB chovatelka jelikož ten chovatel asi věděl což mi neřekl ani se mi neozval.😢více nechci zde rozepisovat.

      Vymazat
  2. Bellissimo papagallino.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivetko,je moc krásný a určitě je s ním zábava.Máš milou společnost.
    Já měla díky dětem a vnoučatům doma všechno možný,ale andulky ne.
    Modřinka by jim asi nedala pokoj.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško děkuji moc..asi máš pravdu ohledně Modřinky :-) Měj se také hezky.

      Vymazat
  4. Pupíček je šikulka Ivetko....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, ano dělá pokroky jen je pomalejší chce to hlavně trpělivost :-) Děkujeme🦜😊

      Vymazat
  5. Ivetko, super fotečky, Pupík je nádherný.Máš trpělivost vše ho časem naučíš .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky moc no však vše víš jak to je...ten chovatel se mě vůbec neozval sráč.🤣ale Pupíčka se nevzdám vitamíny mu pomůžou já věřím♥

      Vymazat
  6. Ivetko zdravím, to jsou moc hezké fotečky a povídání o Pupíčkovi. Máš z něho radost, viď. Opatruj se, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, mám radost alespoň nejsem celý den sama a jinak moc děkuji za hezký komentík♥ opatruj se a hezké dny přeji.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴