Ivíček blog: Nové krásky do mé sbírky😇

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

20 března 2024

Nové krásky do mé sbírky😇


K výročí od milovaného manžela.💜

a tyto dvě jsem si koupila sama 😊musíme si něčím udělat radost přeci.😃

  Všem přeji krásné jarní dny.💜

11 komentářů:

  1. Ivetko, radost si určitě musíme dělat i když občas jen maličkostí. Tvoje přírůstky jsou krásné, určitě se jim u tebe bude skvěle dařit. Měj se hezky, pá 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evíku, tak to víš už sama že Orchidejky je moje srdcovka♥ Měj se hezky a opatruj se.😊

      Vymazat
  2. Přesně tak,radost si dělat musíme.Orchidejka od manžela má krásné barvy,ale i ty dvě,co jsi si koupila.
    Mně kvete už osm orchidejí,ale devátá od manžela velmi brzy opadala a teď nic.Ale to jsem ti psala.
    Ivetko,měj hezké už jarní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitu i ty se měj moc hezky.😊Mě kvetou jen u syna v pokoji jinak ostatní už dlouho nic proto jsem si koupila nové :-))

      Vymazat
  3. Ivet, mám na okně devět orchidejí, starých, asi se jich zbavím a pořídím si nové, kvete jen jedna a to oranžová a má málo květů, opadalo jí asi osm poupátek. Ale když začnou kvést ty ostatní, obvykle kvetou hodně dlouho. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevyhazuj je Jiřinko.😢Zkus je přemístit na jiné místo, květinka také chce žít.(◕‿◕). Nebo jim dej česnekovou zálivku i ta rýžová zálivka je super.

      Vymazat
  4. Non ho ma avuto orchidee.Devo comprarle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Le orchidee mi ricaricano 😊 non le hai ancora? 😁Comprateli sicuramente, non sono esigenti, semplicemente non amano gli spifferi e soprattutto non annaffiano spesso, chiedete in negozio come prendervene cura.💐🌺

      Vymazat
  5. Radost je dobré si udělat Ivetko,moc hezké orchidejky 🥰

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné orchidejky, taky je mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mně orchideje jdou třeba 2 - 3 roky a pak šlus :-(
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼