Ivíček blog: R.I.P. Čakínek 🙏

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

26 března 2024

R.I.P. Čakínek 🙏


10 komentářů:

  1. Ivetko,nemám slov,je mi to tak moc líto.Pořád jsem doufala a držela palce,že bude dobře.
    Čakínka už nic nebolí.Je mi smutno a moc na tebe a Petrušku myslím.Ať je mu hezky tam za duhou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkujeme moc i nám je stále smutno.😢😢😢je to těžké♥

      Vymazat
  2. Ivetko, tak to je mi moc líto. Myslím na Vás, vím, co obnáší ztráta mazlíčka a milovaného člena rodiny.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivetko, je mi to moc líto. Krásný kluk odešel. Čakínku ať máš tolik lásky za duhovým mostem, jako na zemi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, děkuji je to hodně bolestivé...😢😢

      Vymazat
  4. Ivetko tak to je mi moc líto no nenaděláš nic už mu je líp

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško no nenaděláme nic,ale bolest je to krutá nikomu bych to nepřála😢

      Vymazat
  5. Ivetko je mi to moc líto. Odešel, ale ve vašich srdcích zůstane dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Járo, to víš nikdy nezapomeneme♥😢

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴