Ivíček blog: Česká Amerika

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

09 dubna 2024

Česká Amerika



14 komentářů:

  1. Ivetko, moc pěkné fotky, ale na ten kraj lomu bych nevlezla, to by byla moje smrt. Měj se hezky, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evíku, no ani já bych tam nevlezla i kdyby mě nabízeli milión😁Já mám prostě strach i když jdu na balkón nebo po schodech nesmím kouknout mezi patro to by bylo po mě😁Měj se hezky :-)

      Vymazat
  2. Ivetko,nádherné fotografie.Jako syn bych si stoupnout nedokázala.Ovšem pohled dolů je úchvatný
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituško, já to mám stejné tam bych nevstoupila ani za milión😁

      Vymazat
  3. Ivetko, to je nádherné místo. Kdysi jsme tam byli, ale to jsme ještě nefotili. Nebylo čím..Moc hezké fotografie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško také jsme tam v mládí jezdili na vandry :-) jinak moc díky a měj se hezky♥

      Vymazat
  4. Super fotky Ivetko. Velká Amerika a Karlštejn to byl pár km od Berouna. To mohl přijet a kávičku. Kde se tady vzal. Z Hradce je to dálka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Leničko, no on tam byl asi je to 14 dní vzal od kamarádky její dvě dcery na výlet :-) taky mě mohl vzít viď a vyložit u tebe😁 Neboj ona nám cesta se zadaří a s mužem přijedeme na kávičku😊😇

      Vymazat
    2. Přesně tak Ivetko. Tak jó to budu ráda. papa

      Vymazat
    3. Určitě letos to vymyslíme jelikož si to Leničko slibuje dost dlouho😊🙏

      Vymazat
  5. Ivetko moc hezké fotečky a krásné místo ani nemusíme do Ameriky ha ha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Bětuško, jinak je to krásné místo a máš pravdu nemusíme do Ameriky když jí máme v čechách😂🤣

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴