Ivíček blog: Petruška na dovolené v Řecku

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

28 června 2024

Petruška na dovolené v Řecku

Na videa klikni dvojklik aby se spustilo.

první den prohlídka moře


zde je ubytovaná pěkný pokojík :-)


druhý den výlet na lodi






6 komentářů:

  1. Hezkou dovolenou přeji Petušce.Můj starší syn je teď s rodinou v Itálii a mladší letí s rodinou v úterý na Rhodos.Já mít zdravé nohy,tak bych brala Itálii 🥰 hezké léto Ivetko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jindřiško, dnes už návrat :-( třeba ještě někam pojede hihi...vidíš jedou také na Rhodos dcera si ho oblíbila...také bych jela ale nedala bych to :-( Hezké léto Jindři♥

      Vymazat
  2. Ivetko,je to nádhera.Dnes po tom horku by bodla koupel v moři.Petruška má krásné ubytování a pěkný výhled.My jsme v Řecku nikdy nebyli,měla jsem obavy,že je tam až moc velké horko.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jituško, ano vedro tam je ale tam je jiný vzduch než-li u nás tak by ti to nepřišlo já byla jednou na Krétě měi jsme i 50° a vůbec mi to nepřišlo že je tolik hihi hezký víkend přeji.

      Vymazat
  3. Krásnou dovolenou má ta Tvoje dcerka. Ubytování super. Také bych se ráda brouzdala vlnkama. Hezké léto Ivetko ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni a že jela s kamarádkou tak jí to stálo necelých 12 000 kdyby jela sama zaplatila by 30 000 i já bych se brouzdala klidně celý den hihi Hezké léto Leničko♥

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼