Ivíček blog: Řecko - Rhodos

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

29 června 2024

Řecko - Rhodos











 











10 komentářů:

  1. Super foto.Buon weekend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc také hezký víkend přeji :-)

      Vymazat
  2. Ahojky Ivetko, tak P0ťa poslala skvělé fotky. Vypadá to tam báječně. Asi mají velká vedra. Krásná děvčata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to její srdeční záležitost Leničko byla ráda,že sehnala kámošku loni byla sama. Dnes už se vrací jinak teplo ale hodně větrno asi jako na Krétě :-) Děkuji moc♥

      Vymazat
  3. Ivetko, holkám to moc sluší a fotky jsou nádherné. V moři bych se vykoupala hned, ale dlouhé cestování už mě nějak neláká, zdravím, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Málem jsem komentář vymazala jsem hrozná hihi. Děkuji Evíku i já bych tam skočila hned ty vedra jsou šílená. Manžel povídal že příští rok někam pojedeme, ale pochybuji já bych cestu nedala. Měj se hezky a pa pá :-)

      Vymazat
  4. Anche qui in Friuli è un caldo pazzesco!

    OdpovědětVymazat
  5. Ivetko,to jsou úžasné fotografie.Nádherná země a krásné dívky.Je to jako reklama na léto a dovolenou do nějakého časopisu.Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  6. Ivetko moc hezké fotečky a sluší to děvčatům jo je tam krásně já jsem tam byla ještě z manželem tak jenom můžu si na to vzpomínat tak si to Petka užila určitě já poletím až konec srpna a začátek září ze znamima do Bulharska už se těším hezké dny letní přeji..

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem tu poprvé, protože mne zaujala upoutávka na milované Řecko, na krásný Rhodos. Opravdu nádherné fotky!
    Přeji příjemné letní dny, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼