Ivíček blog: Syn na závodech :-)

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

20 října 2019

Syn na závodech :-)




I v zimě se dá jezdit :))









 HK - Ještěd - HK = 255 km za bratru 10 hodin v sedle🚴‍♂️ s nastoupanými 2 740 m

 Další kov do sbírky
 Dnešním cílem na Army testu který pořádal 43 výsadkový prapor v Chrudimi bylo získat zelený náramek

 Hospitál KUKS - národní kulturní památka
 Klokočůvek u Oder
 Mitas Choice — v Nové Město na Moravě.

 Podkrkonošský maraton
 Vyjížďka na Vrbatovu Boudu. Bylo to náročné ale stalo to za to :)

 Po levé straně vidíte elitu a ten vedle mě to bude asi nějaký amatér hihi.
 4.duben 2019 - Kalábrie
Zde se můžete podívat je tam celá trasa:)





 Orlík v podání GAPP-System Cabtech Hobby Team
Druhé místo získal syn  a hned rozdává rozhovory médiím.


16 komentářů:

  1. Ivetko,máš šikovného syna.Já fandím každému,kdo provozuje nějaký sport a cyklistiku mám asi nejraději.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Jituško, jo on kolo asi se s ním i ožení 😭😃

      Vymazat
  2. Ivetka máš šikovného syna...pozdravujem ho a prajem mu bespečne kolá a nech sa mu len dobre darí***********************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slávinko děkuji moc a pozdrav vyřídím .:-)

      Vymazat
  3. Máš moc šikovného syna.🤗🤗

    OdpovědětVymazat
  4. Šikovný syn, je vidět, že je do toho zapálený, přeji hodně zážitků bez nehody ❤️🌷🍄🌻🌼🌹🍁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni děkuji moc, jo on je zapálený jen do kola,jenom ty lýtka se mu nezapalují..😭😃😭😃

      Vymazat
  5. Ivetko to teda máš moc šikovného syna to jenom koukam jak ty kopce šlape nádheráááááááááááááááááááááá u nás by teda ty kopce také zvládnul na Rašivou to je teda kopec nebo na Visalaje já mám co chdit pěšky tak to je teda šichta tam vylez moc mu gratuluji ke všemu aby mu to dlouho vydřelo ,ale je vidět že je do toho sportu zamilovanej přeji samé dobré uspěchy a budu se těšit šak viš na co pa zlatičko ..❤️❤️...🌹🌹🌹❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško děkuji moc♥..však tam přeci loni byl nebo předloni?U té známé a moc si to tam pochvaloval :-)Také se budeme těšit a vím na co a doufám, že vše to klapne byla bych moc ráda♥♥

      Vymazat
  6. oprava tam je Prašivou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemusíš se opravovat ;) tam asi hodně rostou prašivky viď ?😭😃😭😃😭😃

      Vymazat
  7. Tedy Ty máš šikovného syna a je to fešák asi po mamince...Je tedy obdivuhodné, co na tom kole zvládá. Já bych si určitě někde rozbila papulu. Na kole jsem už neseděla přes dvacet let. Jezdívala jsem denně k rodičům, když jsme měli delší dobu auto na generálce a vozila jsem jim nákupy. Dnes se divím, že mě tenkrát nesrazil nějaký kamion, když ještě nebyl obchvat kolem města...Kolo mi pak zničili naši kluci a skončilo ve šrotu a nové už jsem si nekoupila. Manžel stejně na kole nesmí a sama bych nejezdila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško děkuji moc za syna, no to je jeho velká láska koupil si i silničku za necelých 100 000 blázen ale když ho to baví co nadělám,lepší něž aby ty peníze propil :-) Já na kole jezdila i do práce ale bohužel po té nemoci to nejde jsem ráda, že vůbec chodím hihi.Manžel nesmí asi jako já :-(

      Vymazat
    2. Jasan,že je po mě hihi...dcery jsou většinou po tátovi :)♥☻

      Vymazat
  8. Kočko tak ten je teda šikula klobouk dolu ja bych u toho asi umřela hihi🤣🚵‍♀️ a syn sympaťák 😋

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴