Ivíček blog: Křupavé ořechové cukroví plněné čokoládovým krémem.

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

11 prosince 2019

Křupavé ořechové cukroví plněné čokoládovým krémem.



16 komentářů:

  1. Jééééééééééééééé ty toho máš zase šikulka si ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Bětuško,tak nebudu mít 24 druhů...už jen laskonky dodělám a pro letošek končím..😵😂😂

      Vymazat
  2. Ivetko,neprovokuj...já dneska napekla kokosky,ořechové pusinky,ty teď suším a vánoční štoly.Ty máme rádi...♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindřiško, já neprovokuji hihi...jééé kokosky i pusinky bych si dala,ale dělala dcera tak vyměníme si..😵😂😂 štoly také máme s mužem rádi,ale tu opravdu neupletu:-)♥♥♥

      Vymazat
  3. Jooo rafaelo.... Ty už toho máš fakt mraky. Já už toho moc dělat nebudu. Sedm druhů nám docela stačí. Pak se při konzumaci jen tloustne a je problém později ta kila shazovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruškoooooooo čti!!??? To není Rafaelo..😵😂😂 to nedělám jelikož sušené mléko je hodně drahé...tak to mi tloušku neřešíme jelikož je to jednou za rok k vánocům patří hodně jídla i dobrot, alespoň až umřeme budeme dlouho hnít...😵😂😂 K nám chodí hodně návštěv tak vím, že cukroví brzo zmizí:)♥♥

      Vymazat
  4. Ivetko,to budete mít hodně sladké vánoce.Ale je to dobře,cukroví k vánocům patří a já ho mám moc ráda.Pořád uždibuju.Naštěstí nemám sklony k tloustnutí,věčně někde běhám za psem,spíše si musím trochu hlídat cukr.Máš to moc krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško máš pravdu není to jen o jídle i to sladké patří,však pak nebudu půl roku péct..i já si musím hlídat cukr s manželem,tak nesním kilo hlídat se budu hihi..díky moc za pochvalu :-)♥♥

      Vymazat
  5. Ivetko, jsi šikovná tolik druhu cukroví chválím **********

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko děkuji moc za pochvalu :-)♥♥

      Vymazat
  6. mama moja.... važne si moc šikovná a nechaj mi aj guličky aby som okoštovala....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Slávko, hlavně, že chutná to mě nejvíce těší a neboj i kuličky budou...ty jsem pekla poprvé a nejsou tak sladké :-)😂😂

      Vymazat
  7. Další parádní cukrovíčko 🔔🔔🔔****🔔🔔🔔

    OdpovědětVymazat
  8. Mňamka to musí býti....ať Vám chutná kouzelničko..néééé...cukrářkoooo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 😂😄😆Děkuji moc Irenkooo, jasan to se nabucáme ...😂😄😆

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴