Ivíček blog: Skanzen Vysoký Chlumec ( výlet )

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

22 července 2021

Skanzen Vysoký Chlumec ( výlet )


Tomík si zasoutěžil s maminkou.

Mamince se to líbilo 😂




 Náš muzikant😊

Na video klikni 2x


Přejeme všem krásné letní dny.

12 komentářů:

  1. Tomík je šikulka, jak mu to jde dobře s pilou ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj..Tomík je šikulka Leni a jinak moc díky🌹 🌺

      Vymazat
  2. Ivetko, zdravím. Zatoulala jsem se na Tvůj blog a hned skanzen, které mám tak ráda. Teď jsme byli po dlouhé době opět ve skanzenu na Veselým kopci. Pěkný výlet ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Leničko, a děkuji že jsi zatoulala ke mě :-) potěšilo mě to moc. Také mám ráda skanzeny člověk se úplně odreaguje tedy alespoň já:-) Hezké léto přeji.🌹 🌺

      Vymazat
  3. Vnouček je šikovný,asi po tatínkovi.
    Já tu mám vnučky a tak jsem zaneprázdněná a v sobotu jsme s nimi byli také ve skanzenu,hodně je to bavilo a to jsem ráda.
    Fotek hodně,ale do těch se pustím až odjedou.
    Ivetko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitu, jinak vnuk hodně s tatínkem pracuje to je pravda..ani já nechodím dnes jsem tu po delší době to víš mám teď jinou zábavu Olympiádu hihi. Na fotečky se budu moc těšit..měj se hezky hlavně ve zdraví.🌹 🌺

      Vymazat
  4. Jste šikovná rodinka. Moc pěkné fotografie i video. Díky za hezkou podívanou. Tomík je šikulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc Jaruško 🌹 🌺 opatruj se s manželem a mějte krásné výletování.

      Vymazat
  5. Vít Hrbáček (Magicmax)06 srpna

    Já rád navštěvoval skanzen. Hlavně protože tam měli dobrou horkou čokoládu (na pití). A jako malý jsem tam rád chodil na představení Michala z Kouzelné školky. Je hezké, že někdo zachoval tuto starou kulturu, která už mohla být jen v naší historii. Možná je to ten stejný, kde jste byly vy.

    Závidím Vám, že kluci na prvních fotkách jsou manuálně zruční. To na to já nejsem moc šikovný. Doufám, že jste si výlet společně užili. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vítku za milou návštěvu aj komentář. Užili jsme si to hlavně vnouček byl úplně nadšený. Tak už to vím řízečky nepapáš ale čokoládu ano hihi. A co ti v tom brání? Můžeš navštívit nějaký skanzen a nepodceňuj se jsi šikovný zase na jiné věci.

      Vymazat
  6. Anonymní14 srpna

    pohodová rodinka, tak ať vám zdraví a štědtí přeje, Ivet a opatrujte se navzájem ******************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkujeme moc i děkuji, že jsi navštívila mé další blogy. Měj se krásně dávej na sebe pozor a hlavně pevné zdravíčko přeji.🌹 🌺

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴