Ivíček blog: Sobota 18.11.2023 nový člen rodiny.😇

Děkuji za milou návštěvu a přijď zas jsi vítán !

21 listopadu 2023

Sobota 18.11.2023 nový člen rodiny.😇

Od soboty máme nového člena rodiny. Budu mít dobrého kamaráda alespoň mi nebude smutno.😊😇

první den prozatím na Pupíčka nemluvíme aby si zvykl na nové prostředí.




Omlouvám se za špatné  fotky jsou dost rozmazané bohužel občas mi ruka špatně slouží.


druhý den už mi Pupíček jde na ruku😉šikula bude♥

třetí den zkouším vypustit z klece, čím dřív tím líp ale obavy jsem měla aby někam nenarazil


Copak se to děje? Mám otevřená dvířka asi si říká😂

Pupík už zkoumá v kuchyni





Zde bude fajn než-li v kleci😘




Zkouším mu dávat odměnu, že se vrátil do klece pamlsek i pochvalu musí dostat aby si zapamatoval.


Ještě jednou se omlouvám za špatné fotečky.😌

14 komentářů:

  1. Ivetko, andulky jsou veselí kamarádi, kdysi jsme měli anduláka Filípka a ráda na něj vzpomínám. Zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidím Evičko jaký bude, my jsme andulky nikdy neměli jen Korely a Kakariki. Měj se hezky 😀

      Vymazat
  2. Ivetko,to je dobře,že jsi si pořídila andulku.Pupíček ti bude přinášet radost,jako všechna
    domácí zvířátka.Já si pořídila křečka Žofinku,když už nemohu pejska kvůli věku.Jsem taková
    zodpovědná.Nad andulkou jsem také uvažovala,ale zase ne kvůli kočce.
    Tak ať ti Pupíček dělá jenom radost je kouzelný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji moc a věřím ,že bude skvělý společník já dlouho uvažovala po smrti Lolinky jestli pořídit no a pak jsem viděla u Zdeničky má super andulku pěkně kecá je s ním legrace. Křečka jsem také měla ale oni se dlouho nedožijí jinak chápu že kvůli kočičce nemůžeš i my s mužem chtěli pejska, ale už ne jsou to velké starosti. Hlavně máme strach o Čakínka v pondělí s ním dcera jede na CT tak snad dopadne dobře.♥

      Vymazat
  3. Ahojky Ivetko, to je super. Jejda to bude časem štěbetání, počkej až Tě bude vítat.Přeji hodně moc radosti a ať je Pupíšek vzorný žáček. pa opatruj se ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Leničko, tak moc díky a věřím, že se Pupíček naučí mluvit i nadávat..😂 🤣Opatruj se a měj se moc hezky.♥

      Vymazat
  4. Prima kamarád Ivetko.MMy jsme měli modrou andulku,jmenovala se Kubík a byla hezky drzá.Ale byla s ní sranda.🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Jindřiško, tak snad i já ho naučím drzosti 😂 🤣potřebuji přes den s někým mluvit když jsem doma sama :-)

      Vymazat
  5. Ivetko tak Pupíček je krásný tak ho nauč mluvit jak Zdenička jo budeš mít kamaráda jak budeš sama je opravdu nádherný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětuško, no neboj každý den už na něj mluvím a jinak Zdenička má úžasného Lorička opravdu je boží i pěkně umí nadávat😁 😂 🤣 Líbí se mi, když poví: Nesmíš štípat Zdeničku to jsem padala do kolen😁 😂 🤣Díky moc a věřím, že naučím je šikovný Pupík...to jméno vymyslel syn😉

      Vymazat
  6. Ivetko moc Ti nového kamaráda přeju a má hezké jméno ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leničko, no dlouho jsem váhala jestli si opět pořídit. Zdravím a měj se hezky💖💐

      Vymazat
  7. Ivetko má hezké jméno, Pepíček ❤️. Ať Ti dělá radost, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to Pepíček, ale Pupíček😁jméno vymyslel syn😂 Jinak to bude pěkný rošťák už má snahu něco říci a pěkně se u toho vzteká že mu to nejde😉 🙏

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře.
😢🌹 💐🌺👍❣️(◕‿◕).👩‍🦱 😁😂🤣😉🙏🦜😊😇🚲🚴☝🏼